Konuşmacılar

Özgeçmiş

1996 Yılında Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Aynı yıl 22. yılını çalıştığı Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Sınıf Öğretmeni olarak ataması yapıldı.2009 yılından itibaren Öğretmen Akademisi Vakfında Kısmi Zamanlı Eğitmen olarak meslektaşlarıyla çalışmaya başladı. Yüzün üzerinde özel ve resmi okulda Sınıf Yönetimi, İletişim Becerileri, Ölçme Değerlendirme, Sınıfta Yaratıcılık, Ders Tasarım Teknikleri üzerine atölye çalışmaları yaptı. EKİP( Eğitimde Kalite ve İşbirliği Platformu) bünyesinde kişisel ve mesleki gelişim atölyeleri tasarlamakta ve uygulamaktadır.

Konu Özeti

DİSİPLİNLER ÜSTÜ BECERİLERİN GELİŞTİRİLMESİNDE FARKLILAŞTIRILMIŞ OTANTİK DEĞERLENDİRME ATÖLYESİ


Atölyenin Amacı:

  • Öğretmenlerin otantik değerlendirmeye yönelik farkındalıklarını artırmak,

 

  • Öğretmenlerin disiplinler üstü becerilere yönelik bilgi ve farkındalığını artırmak,

 

 

  • Öğretmenlerin “Petroglif, fabl, besin sanatı, somut şiir, karaoke, mandala, tuluat, origami” gibi çoklu zekâya hitap eden unsurlarla destekli otantik değerlendirmeler kullanarak, öğrenenlerin disiplinlerüstü becerilerini( analiz, sentez, diyalektik düşünme, üstbiliş…) geliştirmesine olanak sağlamak

 

  • Uygulama ağırlıklı bir atölye yaparak, öğretmenlerin farklılaştırılmış otantik değerlendirmeyle disiplinlerüstü becerileri nasıl geliştireceklerini deneyimlemelerini sağlamak.

 

Hedef kitle: İlkokul öğretmenleri ve ortaokul 5. Sınıf derslerine giren tüm branş öğretmenleri

 

Atölye içeriği:

Disiplinler Üstü Beceriler

Otantik Değerlendirme

Farklılaştırılmış Otantik Değerlendirme Araçlarıyla Disiplinler Üstü Becerilerin Kazandırılması Teori ve Uygulama

Derslerde Otantik Değerlendirme ve Farklılaştırma

Atölyedeki Hedef Kitleyi Atölye Sonunda Otantik Değerlendirme Yöntemiyle Değerlendirme

VIII. Temel Eğitim Sempozyumu

Sempozyumumuz ile ilgili merak ettikleriniz için sağ taraftaki yardım butonuna tıklayabilir yada bilgiislem@tozok.org.tr mail adresine mail atabilirsniz.
Yardım almak için tıklayın